آسان آل آسان آل

راهنمای خرید از آسان آل

  1. انتخاب کالا

    برای انتخاب کالای مورد نظر از دو روش زیر می توانید استفاده کنید

    1. استفاده از طریق جستجوی سایت
    2. استفاده از دسته بندی های سایت
  2. اضافه کردن کالا به سبد خرید

    پس از اینکه محصول خود را انتخاب کردید بعد از انجام بررسی های همه جانبه محصول مورد نظر خود که شامل مطالعه توضیحات و ویژگی های کلیدی ، مشاهده تمام عکس ها ، گارانتی و سایر موارد لازم می باشد فرآیند خرید و ثبت نام را آغاز کنید.

    با کلیک کردن بر روی دکمه 'اضافه به سبد خرید' محصول وارد سبد خرید خواهد شد.

    * در نظر داشته باشید پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، در صورتی که محصول شما نیاز به انتخاب ویژگی هایی مانند رنگ ، سایز و یا ... داشته باشد شما در این بخش باید ویژگی مربوطه را انتخاب نمایید.

  3. مشاهده محصولات سبد خرید

    برای مشاهده سبد خرید مطابق شکل زیر بر روی آیکون سبد خرید کلیک کرده و گزینه 'مشاهده سبد خرید' را انتخاب کنید.

    در مرحله بعد وارد پنل مدیریتی سبد خرید خواهید شد. همان طور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید اگر می‌خواهید موجودی کالای‌تان را افزایش دهید، از قسمت 'انتخاب تعداد' عدد مورد نظر خود را وارد کنید. همچنین در این صفحه می توانید با زدن بر روی آیکون سطل زباله محصول انتخابی خود را از سبد خرید حذف کنید و در نهایت مجموع هزینه سفارشات خود را ملاحظه کنید. در نهایت بر روی دکمه 'ورود / ثبت نام' کلیک کنید.

    تبصره : در نظر داشته باشید چنانچه قصد خرید محصول دیگری را نیز دارید با انتخاب گزینه 'افزودن محصول دیگر' به صفحه اصلی سایت منتقل شده و مراحل 1 تا 3 را مجدد انجام دهید.

  4. فرایند ثبت نام و خرید

    پس از کلیک بر روی گزینه 'ورود / ثبت نام' و پنجره ای مانند شکل زیر باز خواهد شد. با زدن بر روی دکمه 'عضویت در سایت' شماره همراه خود ، و یک رمز عبور دلخواه را وارد کنید و در انتها بر روی دکمه وارد شوید کلیک کنید.

    پس از این که عضو سایت شدید ، بر روی 'مرحله بعد' کلیک کنید. (تصویر زیر

  5. مشخصات ارسالی و تکمیل خرید

    در این مرحله با زدن بر روی دکمه 'افزودن آدرس جدید' مشخصات خود شامل اسم ، فامیل، استان و شهرستان ، و آدرس دقیق و کد پستی را وارد کنید.

    در نظر داشته باشید اسامی شهرستان ها بر اساس آخرین تغییرات جغرافیایی ایران بوده و تمام مناطقی که تحت پوشش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بوده در لیست موجود می باشند.

    همچنین همکاران ما برای تایید سفارش با شما تماس خواهند لذا شماره تماس شما باید صحیح باشد. آدرس پستی شما باید کامل و صحیح بوده تا ماموران پست بتوانند مرسوله شما را به سرعت به دست شما برسانند.

    * در صورتی که شما دارای کد تخفیف هستید می توانید عبارت مورد نظر را در بخش تعبیه شده در این مرحله وارد نموده و از تخفیف برخوردار شوید.

  6. نحوه پرداخت سفارش و فاکتور

    همانطور که در تصویر زیر ملاحظه میکنید ، شما به سه روش درب منزل و آنلاین و پرداخت در محل می توانید هزینه محصول خود را پرداخت کنید.

    1. اتصال به درگاه بانک

      در صورت انتخاب گزینه 'اتصال به درگاه بانک' و زدن دکمه 'ثبت سفارش' به درگاه بانک متصل خواهید شد و بعد از پرداخت هزینه ، نتیجه فاکتور خود را ملاحظه خواهید کرد. در نظر داشته باشید در این نوع روش پرداخت محصول برای شما ارسال شده و شما هیچ هزینه ای را به مامور پست پرداخت نخواهید کرد.

    2. پرداخت به صورت کارت به کارت

      در صورتی که روش پرداختی شما به صورت کارت به کارت باشد میتوانید فیش واریزی خود را از طریق دکمه 'ثبت اطلاعات پرداخت' ارسال کیند.(تصویر زیر

      همچنین در این مرحله میتوانید شماره شناسه سفارش خود را ملاحظه کنید. در نظر داشته باشید در این روش نیز همانند روش آنلاین نیاز به پرداخت هزینه اضافه تر به مامور پست نخواهید بود.

      با زدن بر روی دکمه 'ثبت اطلاعات پرداخت' به صفحه زیر منتقل خواهید شد. در این صفحه بایستی اطلاعات رسید واریزی خود را وارد کنید. همچنین میتوانید عکس مربوط به رسید خود را در قسمت آپلود تصویر برای ما ارسال کنید.

    3. پرداخت در محل

      اگر نوع پرداخت را درب منزل انتخاب کرده باشید ، فاکتور نهایی به همراه شماره سفارش (همانند تصویر زیر قابل مشاهده است.

    * بعد از صدور فاکتور ، جهت تایید سفارش خود منتظر تماس از بخش پشتیبانی باشید.

    * بعد از ثبت سفارش سیستم به شما کد رهگیری خواهد داد که شما میتوانید در صورت هرگونه مشکل با اعلام آن کد به پشتیبانی فروشگاه از روند ارسال سفارش خود مطلع شوید.

ساعت پاسخگویی پشتیبانی، شنبه تا پنج‌شنبه 9 تا 17